Vad hände med mig?

Gud så bra det gick med detta, jag vet inte vad som hände med mig. Men yogan blev inställd. Tusan, och tusan ska det heta att jag gått upp ett kg. Inte konstigt, har varit inne i en normalperiod. Bye, bye med den kan jag tala om. Nu får det vara nog. Behöver dock mer energi än vanligt i och med skolan.

Provade Celsius, hur bra som helst. Kändes som allt sattes igång på en gång. I looove it. Dock är 25 kr dyrt för en energidryck, men fungerar den så blir det helt kalas. Det känns som den ger samma effekt som synefrinet. Kanske ska slänga i mig en sådan imorgon, så jag orkar fint och bra!

Nu vet ni att jag har mycket att göra, att det är därför jag inte skriver så ofta som jag vill. Men jag ska bättra mig, du med C? Kan vi inte bestämma att någonting ska skrivas varje dag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0